Ako a prečo
Tento krásny projekt vznikol v spolupráci s reklamným štúdiom Identiq, ktoré sa postaralo o ideu a marketingovú stratégiu. Cieľom bolo vytvoriť jednoduchý a čistý koncept, ktorý bude spĺňať požiadavky klienta: logo musí byť jednoduché a dostatočne čitateľné, aby mohlo byť využité na gravírovanie či vyšívanie, etikety musia byť na prvý pohľad dobre rozoznateľné. Má to aj praktický význam, najmä pre čašníkov, ktorý môžu aj v rýchlosti ľahko rozoznať konkrétny druh piva. Mnohé zvieratá z etikiet môžeš stretnúť aj v Bojnickej zoologickej záhrade. Ak ťa nejaké zvieratko z etikety oslovilo, už čoskoro ho môžeš nosiť na tričku.
Mimochodom, ak budeš jesť u nich v reštaurácii, všimni si ilustrácie v jedálnom lístku. Tie som spáchala tiež ja.